M109 Rider Forums banner

1 - 20 of 20 Posts

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #1 ·
best men

I am since shorten the in spite of owner of an intruder 1800 with you known as the boulevard M109R. Now I want to place cutter phosphorescence and can this without problems. Me was told that perhaps my relais renewed must become. please react. :bigthumbsup:

Greetings mark. ;)

·
Registered
191 Posts
whoa,

didnt understand a word of what you wrote. :eek:

schrijf het misschien eens in het nederlands dan weet ik wat je wil. :D

ik zie dat je bij de ioch bent, wel ik ben bij iocb. ik heb hier al veel info gevonden als je me even laat weten wat je juist wil

zoek ik het wel even op en probeer ik het te vertalen. :read: :bigthumbsup:

greetz glenn

·
Registered
190 Posts
Hallo Teken Mark!

Niet zeker is mijn Nederlands goed dat, maar ik zal proberen. Eerst, onthaal aan de plaats en gelukwensen op uw M109 :bigthumbsup: Misschien tussen Glen en I kunnen wij u bijstaan als behoefte proberen om uw bericht in het Nederlands opnieuw te posten. Ik gebruik om naar uw land al tijd te reizen en mijn bezoeken te missen!

Cheers
Mike

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #6 ·
ff in het nederlands dan.
ik wil op mijn 1800 ledknipperlichten plaatsen maar nu word er mij verteld dat ze misschien niet zullen knipperen dus dat ik me relais moet veranderen.
de tekst had ik overgens vertaald op een site maar dat werkt dus ook niet.
ben benieuwd naar reakties.

groetjes mark. 8)

·
Registered
443 Posts
WOW! :eek: :eek: :dontknow: :dontknow:

·
Registered
190 Posts
Goed, als zei ik, is mijn Nederlands niet aan goed, maar ik denk ik enkel van uw bericht heb. U hebt nieuwe lichten op uw fiets gezet, maar de draaisignalen zullen niet knipperen. Als dat correct is, denk ik niet het uw relais is. Ik zou denken het iets met uw bedrading - misschien u getelegrafeerd dwars is. Slechts ding kan ik voorstellen dat u dubbele controle uw draadverbindingen is. Welke merklichten u hebt geïnstalleerd? Misschien met die informatie kan ik u verder helpen nadat u hebt geverifieerd dat u omhoog alles correct hebt getelegrafeerd. Laat me het weten.
Cheers

·
Registered
1,637 Posts
Jay109 said:
I don't think we're in Kansas anymore! :joke:
Yep :bigthumbsup: .... at least it looks like someone here can talk with him , now we need a translater :p ;)

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #10 ·
I apologize fore my bad englisch. :redfaced:
a member of the belgium intruderclub tell my what too be done.
once more mine apologize.
from now on I use a dictionary.
thank you.

greetings "THE DUTCHMAN" mark. 8)

·
Registered
1,015 Posts
Didn't understand any of it..got the jist of it.

He wants LED turn signals, but heard they won't blink. He's come here looking for help.

·
Registered
22 Posts
I guess that I'm not surprised to see that there are several other Dutch speaking members of this site since my father-in-law is Dutch and my wife's best friend is also.

·
Registered
1,637 Posts
Welcome Dutchman :bigthumbsup:

·
Registered
244 Posts
Hey Dutchman, I have LED's on front and rear. Just have to put a load equalizer or resistors in line then they will blink fine. Direct Line Parts at top of page has a good one for $16,95 US.. Doug

1 - 20 of 20 Posts